czwartek, 20 listopada 2014

CD Wzmacniamy włosy

Żeby włosy wzmocnić jeszcze bardziej, warto zażyć coś od środka tabletki VITAPIL.
Jest z naturalnych składników , ma w składzie żelazo , które jest bardzo ważne aby włosy były zdrowe i nie łamały się , działa na mieszki włosowe. Także biotyna jest ważna , która ma za zadanie dbać o wzrost włosów i żeby były lśniace i mocne. I tak można wymieniać ... bo trochę ma tego dobrego :)
Przypadkiem natknęłam się w gazecie na te tabletki i sama zdecydowałam się brać , a 5 miesięcy temu wcierałam Loxon 5% bo wypadały mi masakrycznie (dlatego opisałam to w poprzednim poście) i teraz naprawdę widzę pełno małych włosków na całej głowie. Teraz dalszy etap kuracji z Vitapilem ;) Polecam ! Dziewczyny działajcie jeśli macie problem z wypadającymi i osłabionymi włosami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz